Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Melinda - 31 maj 2010 22:22


 

Jag stressar jämt.

Om jag var rik skulle jag på nåt sätt se till att jag slapp ha så bråttom.

 



Började min morgon som planerat med intervallträning på gymmet.

Upplägget var 40 minuter med 7 minuters uppvärmning i form av rask prom

på löpbandet.

Sen 10 stycken intervaller på Crosstrainern, a´ 3 minuter varav två minuters

hårt jobb och en minut av vila, det vill säga att jag tog bort motståndet men

behöll crossrampen på samma nivå.

Efteråt tre minuters nedvarvning, and CHECK!


Efter dusch & frukost stod massage på schemat, inte illa för att vara en dag

som jag i vanliga fall inte är så där jätteförtjust i - Måndag- men denna har

varit lekande lätt och jag är nöjd med alla mina prestationer.


Jag fick ju order om att inte träna idag, då jag visst hade lite grejjer där i

ryggen men det innefattade ju inget förbud på benträning så jag åkte upp &

körde ett lätt ben & magpass.


Rally har slocknat och jag ska strax göra detsamma.

Jag har lite lösa funderingar kring en sak men jag vet inte...

Om jag sover på saken kanske jag undermedvetet har ett klarare sinne kring

det hela i morgon.




// Melinda






  


  


  


  




Ovido - Quiz & Flashcards