Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Melinda - 3 maj 2010 21:56


 

Jag hoppas att han tror på sig själv, lika mycket som jag gör.

Han kan ju ändå allt, säger han.


Planering är ju a och o.

I veckan är det rätt så mycket så i mitt huvud finns ett spikat körschema

över hur varje dag kommer att se ut.

Det blir morgonträning alla dagar förutom denna, då jag nyss vart på

gymmet.

Jag kan säga redan nu exakt vad jag gör varje timme ända tills fredag

kväll vid halv åtta då jag slutar jobbet.

Inte mycket plats för utsvävningar men det är ändå okey.

Jag har ingenting emot att gå fullt ut på rutiner då och då, så länge det

innefattar bra mat, ordentlig sömn, att jag hinner aktivera Rally och att

det finns tid för fysisk aktivitet.

Lyckligtvis jobbar jag varje dag tillsammans med några av mina allra

närmsta vänner så hur mycket tid jobbet än tar har jag alltid umgänge

med kompisar inbakat i arbetstiden.

Det är GULD om nåt!


En sak jag har att fundera på...framtiden för mig & Fjällan är oviss.

Våran snart treåriga relation är svajjig och just nu har jag ingen aning

om hur det kommer att sluta.

Vi har i alla fall haft en bra tid tillsammans :-)





// Melinda


  


Ovido - Quiz & Flashcards