Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Melinda - 11 maj 2010 23:11

 

Om jag aldrig får några barn så är det ändå ok.

Jag har accepterat att det kanske helt enkelt inte är för mig.


Började dagen, alldeles för tidigt efter en sen kväll, att inställa mig

på Sunderby sjukan för ultraljud av hjärtat och en lungfunktionstest.

Det är lustigt men ett hjärta under pågående pump ser precis ut som

nån som klappar händerna.

Vanligtvis brukar jag somna under den här undersökningen men idag

var det så himla intressant.

Hon använde mitt hjärta som en kartbild och visade mig alla platser.

Ingångar och utgångar.

Mitt hjärta är förövrigt mycket välskapt och välmående.


Efter två månaders frånvaro har jag upptagit spinningen.

Det var en kick i form av Energi och Adrenalin som heter duga.

Hög puls, Anders & "I just wanna use your love tonight" som dunkade

ut i salen fick mig att hitta det där jag strävar efter vid varje pass.

När det var tre låtar kvar sa min kropp att det lika gärna hade fått

vara 33 låtar, det fanns ingen hejd på orken och viljan.

Jag njöt av varje sekund och tänkte minst 100 gånger på vad jag gått

miste om den sista tiden.

Jag är tokig i spinning, det är helt enkelt min grej.

Om nån grej nu är min grej, så är det den här grejen :-)


Jag har även lagat mat.

Efter en misslyckad matvecka med alldelses för långa arbetsdagar har

jag tagit nya tag.

Back om track.

Det är så skönt med dåliga perioder av nåt, det kan ALLTID när som

helst bli en bra tid.


Snackade med farsan nyss.

Han kommer upp snart.

Nice, lagom till att fixa upp balkongen med lite fräsch trall och sånt.

Min pappa kan verkligen allt.





// Melinda


  


  


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards