Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Melinda - 13 maj 2010 22:20


 

Det hon berättade inatt fick mig att misstro all tidigare information.

Tydligen, och som vanligt är ingenting vad det utger sig att vara....


Glädjen är total, vilken sommarvärme!

Jag & Rally har varit ute nästan 3 timmar totalt och promenerat runt.

Först en morgonpiss kring 9 i morse när jag också insåg vilken dag det

skulle bli.

Sen efter några timmars sjusovandes knallade vi iväg till Jocke &

Maria på andra sidan bron för vätska, kaffe och surr i största allmänhet.

På promenaden hem doppade jag Rally i älven för ett premiärsim.

Han behövde det men var väl måttligt förtjust just vid själva badningen.

Nu ikväll har vi gjort hela strandpromenaden och stan.

Det är fantastikst hur ett helt samhälle lever upp i och med det tilltalande

vädret.

Folk i rörelse här och där.

Grilllukt i luften precis överallt.


Utgången i går kväll var väldigt städad, och avslutades långt innan kvällen

var slut på stället.

Det var i alla fall en trevlig försittning med Johanna, Mia, Nadja & Ulle.

Syrran tycker jag är knäpp som alltid åker förbi med taxin och hämtar upp

lillkillen när jag varit ut, hon brukar fråga varför jag inte låter honom sova

där hela natten istället för att väcka upp han.

För mig är det självklart att han ska hem när jag ska hem.

För är det nån jag vill ha i sängen när jag vaknar varje morgon så är det

honom.


Oplanerat har det blivit två träningslediga dagar.

I morgon blir det axlar/bröst, antingen kl 07, om jag somnar hyffsat i tid,

annars blir passet kring åtta i morgon kväll.




// Melinda



  


  

Ovido - Quiz & Flashcards