Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Melinda - 4 maj 2010 22:46


 

Jag tror inte någon kan älska solen mer än vad jag gör.

Det är en ständigt pågående kärleksaffär.

 

Vi ska tydligen till Gotland v 29.

Fick alldeles just ett mess av Sandra där hon förklarade detta.

Redan bestämt, redan spikat.

Jag känner folk som vart där den veckan, jag vet vad de har gjort.

Det ska bli ett sant nöje att själv få uppleva detta Sveriges svar på

utlandet.


Idag har jag gått an som en duracellkanin.

Klev upp 05.30 och har inte stannat av sen dess.

Kom just från ett möte och morgondagen blir minst lika lång som

denna, så jag hoppas att batterierna även håller igång mig genom

nästa långa dygn.


Ikväll när jag kom hem slogs jag av att jag faktiskt har någonting

som inte så många har.

En stundande islossning rakt utanför köksfönstret.

Naturens lag är ett skådespel och jag ska med glädje följa den från

balkongen, när älven går på min födelsedag.

Det vet jag ju inte att den gör men jag har tippat det i tävlingen till-

sammans med 9 andra datum :-)


Jag tog några bilder från kyrkbacken en bit här borta, när jag var på

väg hem & byta om tidigare ikväll.





// Melinda



         

Ovido - Quiz & Flashcards