Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Melinda - 16 oktober 2009 20:14


 

På jobbet

Under veckan har jag varit alldeles för oeffektiv för mitt eget bästa.

Jag har inte alls varit handlingskraftig,  och naturligtvis gör sig herr

Ågren, en av mina nära vänner, sig till känna på grund utav det…!


 

Privat

Träningsmässigt har jag bara hunnit med ett spinningpass, vilket är

minst ett för lite.

Däremot var passet väldigt "hardcore", mentalt för att jag inte hade

ätit ordentligt innan, kroppsligt för att jag släpades med träningsvärk

i benen efter onsdagsmorgonens lätta gympass.


Styrketräningen går sisådär.

Jag gör det, men jag gör det oplanerat & utan struktur.

Jag kör någon slags underhållshistoria, som jag flyter runt

på meddans jag inväntar engagemanget från mig själv att

satsa.




I övrigt har jag sovit bra, myst på hemma, träffat människor jag

trivs med & kommit fram till att saker verkligen bleknar med tiden.

Stora händelser idag blir en piss i mississippi i morgon.

Hos K idag fick en stor dos av den medicin jag verkligen behövde.

Vetskap.

Det finns en tid för allt.




Helgen som kommer är fullspäckad, rent utav stressig.

Massa roliga saker och en hel del förväntan.

Jag tycker om lite otippade resultat av något som man

trodde var utstakat.






// Melinda






  


  


  


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards