Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Melinda - 20 oktober 2009 16:03


 

I vanlig ordning varje år när temperaturen kryper neråt besväras

jag av min sjukdom.

 



Den är i och för sig alltid ett problem men när det är vår eller sommar

behöver jag inte hålla på och anpassa mig lika mycket som jag måste

göra nu och ett halvår framöver.



Jag har kärlkramp i mina händer & fötter.

Det är ingen trevlig åkomma men jag har jobbat mig igenom 11 vintrar

vid det här laget så visst kommer jag fixa även denna.

Problemet är ju bara att jag får skära ner och ta bort sånt som jag egentligen

vill göra, sånt som var en självklarhet förut.

Innan.


De vänner och familj som jag har nära vet att man inte kan hämta upp mig

med en kall bil, att jag bara kan se antingen första eller sista halvleken på

en bandymatch, att jag aldrig kan vara den som sitter nära ett öppnet fönster,

att jag aldrig kommer ut och grillar med skotern om det är annat än noll eller

varmare...och så vidare....



Idag bloggar jag om dagens outfit, har jobbar halva dagen i mitt absoluta

favoritplagg den här årstiden.

GILLA!



Affirmation för dagen säger något som jag hoppas att alla, varenda en

känner för det allra mesta.

Och mening kan vara precis vad som helst.

För mig är det just nu att jag finns och har vänner. 

 

 

// Melinda


  


  


  



Ovido - Quiz & Flashcards