Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Nyhetstorka

Av Melinda - 25 maj 2010 23:29


 

Jag kan faktiskt tänka mig att verkligen lära känna honom.

Han är mystisk, de frågetecken som finns att räta ut är många.

 

Jag har haft en helt ointressant, ospännande dag att rapportera om.

Däremot har jag haft extra trevligt på jobbet på nåt sätt.

Alla var positiva och glada och stämningen kändes varm & mysig.

Lollan hade med sig fika och vi tände ljus för första gången på två

veckor.

Jag har varit upp på RIT och hämtat kataloger för våra nya jobb-

tröjor som vi ska arbeta i en tid framöver.

Jag vill helst ha en fin gulfärg med vita byxor till.

Sandra röstade på en pikéklänning vilket skulle vara fint men vars

jag ska gräva fram sånna har jag ingen aning om.

I morgon ska det beställas i alla fall för det är deadline på sommar-

kläder den 1 juni.

Vilket i och för sig betyder att jag räknar med snabbt tryck hos

Conny men det brukar aldrig vara något problem :-)


Efter jobbet blev det spinning.

Ett supertungt men superbra pass!!

Jag har nyss varit ute och gått en halvtimme med Rally vilket var

skönt för oss båda, jag hade mycket syra i benen under hela passet

och då är det välbehövligt med lite flöde i stockarna innan läggdags.

Jag hade vinterjacka och vantar på mig.

För en vecka sen hade jag linne och shorts samma tid på kvällen :/



Godnatt!



// Melinda




  



    


 
 
Ingen bild

Big Fan

26 maj 2010 11:03

Lite tragiskt att värmen försvann så fort, man vaknade till liv o studsade ut i värmen :)
OT, tog Storberget i helgen, liten besvikelse, såg värre ut från backen än vad det var :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards