Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Melinda - 1 juli 2010 23:33


 

Ja, det var oansvarigt och inte alls genomtänkt.

Saker spårade ur men vi LEVER och mår bra.

 

När man begått ett misstag så kan man tackla det på flera olika sätt.

Man kan i början skylla ifrån sig, förneka eller inte acceptera den kritiken

som man ställs inför.

Jag vill påstå att det är en mognadsfråga hur man hanterar just snesteg

och hur man sen tar ansvar för vad man just gjort.

Att saker i ens liv inte går som planerat och att det kommer finnas stunder

då jag planlöst kastar mig in i något utan att tänka konsekvent tror jag

kommer följa med mig i mitt liv för alltid.


Jag är över 30 nu och mer vuxen än jag är kommer jag inte att bli.

Jag kommer bli mer erfaren, bli klokare, vidga mitt spektra för lärande

med mera, men att leva resten av mina dagar utan att göra fel kan jag inte

se framför mig.

Kan någon det??


Så... dagen har passerat & den har varit intressant.

Jag tar med mig den i bagaget på en speciell plats och där ligger den och

påminner mig om hur jag är som person.


Gårdagen var helt underbart rolig.

Så spektakulärt mycket skratt det blir i det där umgänget!

Ante & Gustav känns som kompisar från förr på nåt vis, sånna man kännt

mycket längre än man i själva verket har.

Att bara för en kväll få känna sig SÅ lätt i hjärtat och väldigt bekymmerfri

är tacksamt så det sjunger om det.







// Melinda - med insikt :-)













  



  



  





Ovido - Quiz & Flashcards