Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Melinda - 27 juli 2010 23:05


 

Over & out.

Man vet egentligen direkt om det finns någonting att hämta.

 

Idag har varit en väldigt vanlig dag, förutom ett häftigt busväder i

morse & en nästan jobbigt stekande lunchpromenad.

Jag var helt beredd att hoppa i älven tillsammans med hunden och

hade gjort det om jag haft badkläder med mig.


Som igår tog jag & Råttan en liten tjuvlur på soffan efter jobbet &

väcktes av telefonen.

Idag var det min kära granne Vivianne som ville hänga med på prom

och surra lite, så vi gick till Vassholmen & tillbaka.

Jag har nästan aldrig sällskap på mina hundpromenader, så det var

verkligen ett glatt inlägg,


Inhandling av mat, som vanligt lax & kyckling med mera, sen städade

jag min lagg.


Å det här känns ju ungefär som det mest meningslösa blogginlägget

hittils i min amatörförfattarkarriär.

Jag har inte ett jota mer att säga just för tillfället.

Men jag återkommer :-)



// Melinda


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards