Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Melinda - 7 juli 2010 12:28


 

Gårdagen var magisk.

Faktiskt bara en sak som fattades...

 

 

Igår var jag utomhus från 14 då jag slutade till halv elva då jag kom hem

på kvällen.

När vi gick från jobbet fortsatte vi förbi bostaden och knallade vidare till

färjeläget vid vassholmen.

Jag bestämde mig för att åka över och strosa på med Rally där ute, hälsa

på Danne och se om han hade tid med en kaffe.

Väl vid färjan träffade jag Linda som också skulle över och inte långt efter

det dök Anders & Linn upp.

De var där för att ha en liten generalrepetition kring deras stundande bröllop

den 24:e.

Tydligen hade det varit sjukt mycket folk där ute under dagen, vilket jag

förstår för det är så himla vackert där ute.

Man kan åka över och luncha, ha en picnic i det gröna med egen lunch, eller

bada och fiska.

Jag och Rally hittade en liten strand på baksidan där vi härjade på och i

princip nästan tog ett dopp :-)

Efter ett par timmar åkte vi över tillbaka till strandpromenaden och gick på

middagsbjudning hos farmor i hennes lilla stuga med min lillasyster & våran

kusin. 

Supergod mat och allmänt jättemysigt.

Kvällsprom hem och slut på dagen.


Ikväll är det jobb lite senare än vanlig.

Hade önskat att jag inte snoozat bort min chans att träna i morse, men det

var tydligen mer intressant att sova vidare :/

Nå väl.

Dagen bjuder på regn vilket gör det helt okey att stå inne och jobba, man

slipper känna avund på dem som annars hade vart på stranden mitt uppe i

en volleymatch.

Vi har en del helgplaner med i dem finns absolut inte nå regn inräknat så

bäst att de vänder.







// Melinda







     









Ovido - Quiz & Flashcards