Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Melinda - 15 juli 2010 16:34


 

Är det fel att bära känslan av att just jag är värd att respekteras?

Är det fel att man lackar ur när någon har en som svängdörr i sitt liv?

 

En vecka kvar tills stapeln går av för bröllopet.

Jag har hört att det inte är försent att anmäla den klassiska "plus en".

Det var Johanna som sa det.

Johanna blir den enda plus en som jag kommer ha med mig, och tur att

hon finns, lika singel som jag en dag då kärleken ska firas och man lätt

hade kunna känna sig som den mest ensamma person i ett par festskor.

Inga kläder är fixade eftersom det är en HEL vecka kvar, men jag fick

lite lätta stressymptom då Sanna igår sa att till & med Linda har allting

klart.

För är man senare än henne då är man sist.

Måste till Luleå till veckan så är det bara.


Idag har jag suttit mestadels på kontoret.

Jag trivs där nere i källaren som fisken i vattnet.

Jag känner att jag har koll på läget när jag får vistas bland alla pärmar

& papper, även om min effektivitet många gånger kan i frågasättas.


Nu ska jag strax börja knalla hemmåt och sätta mig på balkongen en

stund innan jag åker och tränar, jag längtar efter gymmet så det svider.

Med den uppladdningen borde det bli ett bra pass.

Jag ska passa på att testa ett nytt kosttillskott som ska ge lite extra

tryck under styrketräningen.

Jag hade bokat ett sent spinningpass som jag skulle ta efter gymmet

men fick ett mess om att det blivit inställt så då blir det kondition på

eget bevåg, lite sugen att ta en löprunda igen nu när jag kurerat mig under

gårdagen.


Inför varje sommar tänker jag att jag inte ska ta nån semester.

För det första så förtjänar jag det inte eftersom jag är ledig lite då &

då under årets lopp, för det andra så är jag varken utsliten eller less på

mitt jobb, och för det tredje så vill jag åka bort på vintern i stället.

Men när sommaren väl kommer sitter jag här och ångrar mig, tittar

ut och inser att om det inte vore för alla Brun utan Sol- cremer jag har

där hemma så skulle jag och laban spela i samma lag.

Lag Blekinge :/ 




En sommar i Augusti tog jag i alla fall semester och åkte till Åre.





// Melinda



  


Ovido - Quiz & Flashcards